Geplaatst in Geluk van LadyBug, Reviews, Snailmail

Fiets Snailmail

Een poosje terug stuurde ik deze snailmail naar Elise van EliseDingen. Ik wilde altijd al eens een snailmail maken in thema fietsen, en vond deze écht bij haar passen. Zij liet hem al zien in aflevering .. van haar YouTube serie ‘Snailmail Sunday’, maar vandaag laat ik hem je uitgebreid zien op mijn blog.

Fietsjes, het heeft gewoon iets. Iets schattigs, iets leuks! Niet voor niets kocht ik dan ook de leuke memo bladwijzertjes en minipostkaarten met fietsjes in voor mijn shop. Deze paste natuurlijk perfect bij deze snailmail, en besloot er van elk één bij de snailmail te stoppen.

 

 

Daarnaast verzamelde ik nog wat andere goodies met fietsjes. Het papier (niet onbelangrijk), komt van de Action. Ook vond ik nog wat leuke stickers, magneetjes en ‘die cuts’ met fietsen. Ook gebruikte ik een brede washitape met fietsen, gekocht bij AliExpress.

 

 

Omdat ik altijd iets nieuws uitprobeer bij het maken van een snailmail, wilde ik dit keer eens een geheim vakje maken. Een vakje waarbij je moet uitvogelen hoe deze nou precies open kan en wat er dan vervolgens te vinden is natuurlijk. In het filmpje van Elise kun je (vanaf 16.45 minuten) goed zien hoe ze dit vakje ontdekt!

Memobladwijzertje fiets:  €0.80 per 2
Minikaartje fiets: €0.50 per stuk

 

 

Hoe vind jij deze snailmail geworden?

3 gedachten over “Fiets Snailmail

Geef een reactie

