Geplaatst in Geluk van LadyBug, Open dagboek

Wat ik nog meer doe..

Ja, jullie kennen mij inmiddels als Daniëlle, blogster van buttydaantje.nl…,maar dat is niet het enige waar ik mee bezig ben in het dagelijkse leven! Graag vertel ik jullie meer over mijn andere (creatieve) bezigheden en passies.

Als je mijn blog al een tijdje volgt, dan weet je dat ik van snailmail en handletteren houd. ‘Knutselen’ heb ik altijd al leuk gevonden. Nu noem ik het maar ‘freubelen’, klinkt iets volwassener. Het laat me ontspannen, in een andere wereld wanen. Misschien zul je ook wel weten dat ik houd van anderen inspireren, geven, creëren en organiseren. Uit deze gedachten is mijn webwinkel LadyBug vier jaar geleden ontstaan. Een uniek concept waarmee ik ook altijd goede doelen steun. Je vindt er ook regelmatig artikelen over op mijn blog. Toevallig loopt er nu een winactie via mijn Instagram, neem eens een kijkje!

Winactie_Webshop-LadyBug
http://www.instagram.com/webshop.ladybug

Máár naast het creatieven en ‘winkeltje spelen’, is er nog iets waar mijn passie ligt. Schrijven. Ook dit was iets dat mij als kind al aantrok. Hele schriftjes schreef ik vol. Gedichtjes, versjes, verhalen, levenservaringen. Het was voor mij een manier van verwerken. Dit resulteerde in een eigen schrijfstijl, die ook anderen kunnen waarderen. Wist jij namelijk al dat ik iedere week een blog schrijf voor De Online Etalage? En sinds kort ook iedere maand een column? Daarnaast ben ik vaste blogger voor Hip & Stip kaarten en mag ik ook af en toe schrijven voor webwinkel Sassefras Meisjes Speelgoed. Het is heerlijk om zo bezig te kunnen én mogen zijn met datgene waar ik zo blij van wordt.

i-love-writing

Verder organiseer ik sinds dit jaar samen met Tessa van The DIY Life, drie keer per jaar de Handlettering Swap. Ook dit ligt in het verlengde van mijn liefde voor organiseren, post, handlettering en anderen inspireren. Dit alles gecombineerd resulteerde tot deze swap. We hebben inmiddels twee succesvolle edities achter de rug. Rond oktober zullen wij de derde editie organiseren.

Heel sporadisch geef ik workshops of Make & Takes tijdens creatieve beurzen in samenwerking met andere bloggers. Dit vergt veel altijd tijd en voorbereiding, maar geeft achteraf altijd zoveel voldoening. De contacten zijn altijd positief, en het feit dat je anderen enthousiast kunt maken met jouw ideeën, dat is gewoon tof.

Dit alles combineer ik met het opvoeden van onze twee heerlijke peutermeisjes. Hoewel, het duurt niet lang meer, of de oudste peuter is een kleuter. De tijd gaat hard! Het zal je niet verbazen dat ik creatieven met mijn meisjes één van de leukste dingen vind om samen met hen te doen.

Mijn toekomstdroom voor nu is om een kinderboek te realiseren. Het concept ligt al klaar, maar deze moet ik nog helemaal uitschrijven. Uiteraard kost dit tijd, maar het is altijd goed om te blijven dromen, toch?!

schrijf-je-boek

Wat doe jij in het dagelijks leven?

Geef een reactie

