Geplaatst in DIY voor jou, Reviews

PaperPassion Shoplog!

Vorige week donderdag was er even geen blog online, maar ik heb toen wel iets heel leuks gedaan. Samen met mijn zusje en moeder was ik bij de PaperPassion beurs. Uiteraard weer mijn ogen uit gekeken en heel veel inspiratie opgedaan. Máár natuurlijk kocht ik ook!

Wat ik kocht, ga ik vandaag met jullie delen. Ik was al ontzettend lang op zoek naar goede, fijne stempelkussens. Sowieso zocht ik een zwart stempelkussen, voor de stempel van mijn logo. Na wat rondneuzen kwam ik bij de kraam van Hobbidee-Breda, waar ze niet alleen heel veel stempelkussens verkochten, maar ook nog eens voor de beste prijs. Ik koos voor een groot zwart stempelkussen en twee kleintjes in de kleuren rood en geel van het merk Memento. Gemakkelijke kleuren om te combineren.

IMG_9088

Verder zocht ik ecoline/inkt om mooie galaxy achtergronden mee te kunnen maken. Helaas is ecoline best prijzig en dit idee heb ik dan ook meteen aan de kant gezet toen ik een vrouw een demonstratie zag geven van de glitter brush pens. Deze pennen bevatten een prachtige glinstering. Je kunt er mee inkleuren, maar ook hele mooie achtergronden mee maken met behulp van blending tools. Ze heeft me helemaal laten zien hoe het werkt en ik werd direct enthousiast. Ik heb twee setjes pennen gekocht. Na mijn vakantie zullen jullie hier  zeker een review van terug zien!

Verder heb ik vooral lekker rondgeneusd bij alle kramen, demonstraties en workshops die er werden gegeven. Zo gaf een vrouw van Elizabeth Craft Designs, hele leuke uitleg hoe je gemakkelijk met blanco stickervel, kanten stof en glitters een mooie creatie kunt maken. Ik heb dit nog niet zelf uitgeprobeerd, maar hier zal ik nog een leuke DIY over schrijven!

IMG_9091

De PaperPassion beurs blijft één van mijn favoriete creabeurzen. De sfeer is goed, de locatie is perfect (voor mij!). Hun slogan is ‘Hip & Happening’, en dat is het ook echt! Helaas had ik dit keer geen goodiebag, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Hopelijk dan mét goodiebag! 🙂 Ik heb vooral weer erg genoten!

Ben jij ook op de PaperPassion beurs geweest?

2 gedachten over “PaperPassion Shoplog!

  1. Ja het was super gezellig. Ik heb ook een glitter brush pen gekocht. De transparante! Voor bible journaling. Je kunt over je bewerkte pagina ern zweem van glitters maken of speciale glitteraccenten geven. Ik was al erg lang op zoek naar hoe je glitters voor in mijn bijbel en vond t zo n gedoe met lijm en glitters. Met deze brush pen is t dus heel eenvoudig en goed te doseren. En t droogt snel! Dus volgend jaar weer!!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

