Geplaatst in 'Zelluf Doen' - DIY KIDS, Reviews

Kleur de mode + winactie!

// WINACTIE GESLOTEN – WINNARES IS MELANIE //

Mijn kleine meisjes zijn echt geen meisje-meisjes, maar oh, als er prinsessen en feeën aan bod komen, lijkt er een transformatie te ontstaan. De stoere broeken, wijde truien en regenlaarsjes verdwijnen linea recta in de kast. Want; ‘mama, mag ik een prinsessenjurk aan?’, klinkt er dan ineens. ‘Het Kleurblok voor Meiden: Mijn Modefabriek’ van Denksport Junior kwam dus als een schot in de roos. Twee hele blije gezichtjes konden niet wachten kleur te geven aan hun mooie inkleur prinsessen.

Eigenlijk zijn het helemaal geen prinsessen, maar zij vinden van wel. Ze hebben toch een jurk aan?! Precies, prinsessen dus! Wat waren ze blij toen ik vertelde dat er een verrassing was binnengekomen voor hen. Een Modefabriek Kleurblok. Ook al zijn ze nog maar 4 en (bijna) 3, mode interesseert hen meer dan ik dacht. Oké, het zijn meer de ‘prinsessen’ die het doen, maar mijn oudste blijkt toch ook geïnteresseerd in zonnebrillen, tassen en schoenen. Dat belooft wat.

 

Om nog wat fijne zomerse herinneringen op te kunnen halen en vast uit te kijken naar de zonnige vakantie die wij nog tegemoet gaan in de Spaanse zon, ontvingen wij de zomereditie van het kleurblok. Het fijne is dat het ook een scheurblok is. Alle pagina’s kun je er dus gemakkelijk uithalen. Ideaal met twee meiden in huis die allebei graag genieten van dit blok.

 

Denksport Junior heeft deze blokken voor meiden sinds een maand toegevoegd aan hun assortiment. Ze zijn het meest geschikt voor meiden vanaf 8 jaar. Zij kunnen al hun creativiteit en ideeën rondom mode de vrije loop laten gaan. Laat ze lekker hun gang gaan met verschillende kleuren en ontdek tegelijkertijd wat de smaak van je dochter(s) is. Ben je enthousiast geworden en wil jij jouw dochter(s) ook kennis laten maken met een leuk Modefabriek kleurblok? Dan heb ik een leuke actie voor jou! Ik mag namelijk één kleurblok t.w.v. €4.95 weggeven, in thema Herfst. Wat je moet doen om kans te maken? Simpel! Laat in een reactie hieronder weten wat jouw favoriete kleuren zijn voor een herfstoutfit! Meedoen kan t/m maandag 25 september. Alle deelnemers zullen dinsdag 26 september mail ontvangen met daarin de uitslag! Vergeet dus niet je mailadres in te vullen wanneer je een reactie achterlaat (dit blijft anoniem op de site!)

 

Wil je een impressie van de herfsteditie? Klik dan even hier! Speciaal voor de echte puzzelaars bestaat er nu ook het Mode Puzzelblok. Deze staat vol met woordzoekers, doolhoven, tekenopdrachten en sudoku’s die met stickers opgelost kunnen worden. Fijn voor de woordenschat -en denkvermogen!

970x250Denksport Junior Meiden

Houdt jouw dochter van mode?

Deze blogpost is tot stand gekomen i.s.m. Denksport Junior voor Meiden!

6 gedachten over “Kleur de mode + winactie!

  1. Super leuke winactie! Mijn dochtertje kleurt graag met haar nichtje dus dit kleurblok komt super van pas! Onze favoriete kleuren voor een herfstoutfit zijn olijfgroen en okergeel.

    Geliked door 1 persoon

  2. Mijn dochter (5) zei vanmiddag nog dat de bomen zo leuk gaan veranderen. Dat wilde zij ook wel voor haar kleren. Wisselende garderobe qua kleuren 🙂

    Like

  3. Wat leuk zeg. Echt iets voor onze knutselkont. Elise (6) is vooral van de opvallende kleuren, dus geen zwart/grijs/bruin maar roze/paars/goud/zilver/glitter. Ik zou ook nog heel graag iets willen in okergeel; de herfstkleur nu 🙂 Liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    Like

Plaats een reactie