Geplaatst in DIY voor jou

Origineel bedankje #DIY

Nu ik zwanger ben en het ook nog eens onwijs goed gaat, heb ik -nu mijn shop tijdelijk even ‘dicht’ is- tijd om met andere creatieve projectjes aan de slag te gaan. Zo heb ik vast bedankjes voor mijn verloskundigen gemaakt. Ik inspireer je graag!

Als het om bedankjes gaat, geef ik graag altijd iets origineels. Niet iets standaard, waarvan je het risico loopt dat diegene dat al (veel) heeft. Na wat speurwerk op Pinterest kwam ik een leuke sleutelhanger tegen met daarop de tekst ‘kraamtopper’. Uiteraard is bedoeld voor de kraamverzorgster, maar ik wilde graag iets voor mijn verloskundigen. Toch inspireerde deze creatie mij. Op mijn werkplek had ik nog een setje met 5 vilten labels liggen. Deze had ik eens gekocht bij de Xenos, met de gedachte daar ooit wel een keer iets leuks mee te kunnen doen. En dat moment was nu. Het past perfect bij mijn idee.

In eerste instantie wilde ik er een leuke tekst op borduren, maar later bedacht ik me dat ik nog van die leuke kleine houten lettertjes had van de Action. Hiermee heb ik hun namen op de labeltjes geplakt, past precies.

Vervolgens heb ik er met kleine en grote sleutelringen nog een leuk tasseltje aangemaakt. Dat maakt de sleutelhanger, naar mijn mening, helemaal af. Natuurlijk schrijf ik nog een bedankje voor iedere verloskundige. Hiervoor gebruik ik straks de kleine kaartjes die ik een poosje geleden kocht bij Unieke Postkaarten.

Heb jij toen je was bevallen je verloskundigen een bedankje gegeven?
Laat in een reactie weten wat je gegeven hebt, ben heel benieuwd!

Plaats een reactie