Geplaatst in Bible Journaling, DIY voor jou, Reviews, Snailmail

Sluitstickers # DIY

Ik ben echt sticker addicted. Je kunt ze voor van alles gebruiken. Snailmail, enveloppen, kaarten, cadeautjes inpakken, journaling..Hoe leuk is het dan om ze zelf te kunnen maken?!

Al eerder schreef ik een blog over het zelf maken van stickers. Nu net weer even anders. Je begint met een wit stickervel, maar het eindresultaat is zo vrolijk! Hoe je dat doet? Je leest het hieronder.

CE2347C0-D83D-4A72-9F23-529B44ECA3DE

Wat heb je ervoor nodig?
Stickervel met ronde blanco sluitstickers (Action)
Spectrum Noir Sparkle brushpens
Glycerine
Sponsjes
Acrylblok
Inktkussen
Clear Stamps

Je begint met het maken van een mooie achtergrond. Dit ziet er misschien ingewikkeld uit, maar is het niet. Daarna voorzie je de stickers van tekst of een plaatje.

1. Doe een klein beetje glycerine op je sponsje. 

2. Breng wat kleur van de Spectrum Noir Sparkle brushpens aan op een acrylblok. 

3. Pak met het sponsje wat kleur op en veeg dit voorzichtig over het stickervel. Wil je er een ander kleurtje doorheen? Herhaal deze stap dan, maar dan met een andere kleur. Deppen kan ook!

4. Wacht nu even tot de achtergrond goed droog is.

5. Kies nu een van je Clear stamps, en stempel ermee op je stickervel. 

6. Je stickers zijn af. Plakken maar!

De Spectrum Noir Sparkle brushpens hebben een mooie glinstering. Dit zorgt voor net wat extra’s. Wil jij dit ook uitproberen? Ik kocht deze brushpens vorig jaar op de PaperPassion beurs. Er werden hier ook inspirerende demonstraties over gegeven. Ik vermoed dat ze dit jaar ook weer op de beurs te koop zullen zijn. Nog geen kaartjes? Vergeet dan niet mee te doen met de winactie via mijn FB-pagina of Instagram. Je maakt dan kans op een vrijkaartje voor de beurs. 

17C8C13E-DDAD-43B0-928F-91247C496D5F

Maak jij weleens stickers?

2 gedachten over “Sluitstickers # DIY

  1. Wat een mooie stickers, deze techniek kon ik nog niet.
    Ik heb nu ook eindelijk de stickers gevonden. Maar het waren de laatste, want ze gaan uit het arsortiment( vandaar dat ik ze nergens kon vinden!). Dus wil je er nog dan snel inslaan.
    Leuke diy, bedankt voor he leuke en duidelijke blog 👍👍👍💋💋💋

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie