Geplaatst in Open dagboek, Reviews

Limonade van de toekomst!

Misschien had je het al langs zien komen op mijn Instastories een poosje geleden. Wij -mijn dochters en ik- mochten thee van Cupkes proeven. En dit is geen gewone thee, maar onder andere hele speciale Kekke Kinderthee. Vooral de ‘Roodkapje en de boze wolf thee’ valt hier erg in de smaak. Maar waarom eigenlijk?

Mijn oudste dochter heeft vanaf 8 maanden, toen ze stopte met de borstvoeding, veel moeite gehad met drinken. Ze dronk niet alleen slecht uit een fles, tuit -of gewone beker, ze lustte ook bijna niets. Toen zij met 2 jaar eindelijk uit een gewone beker kon drinken, waren wij natuurlijk hartstikke trots. Eén nadeel; ze dronk alleen maar diksap. De rest kregen we er niet in. Nu is diksap niet zo’n groot probleem, omdat deze ook zonder toegevoegde suikers verkrijgbaar zijn, maar al dat fruitzuur is niet heel goed voor haar tanden. Ik was daarom ontzettend verrast en opgelucht toen mijn dochter me vertelde dat ze de Kekke Kinderthee van Cupkes lekker vond.

Op dit moment heeft Cupkes 8 verschillende Kekke Kindertheesoorten in hun assortiment. Wij mochten er drie proeven. ‘Roodkapje en de boze Wolf ’, ‘Geheim van de Mummie ’ en ‘Rooibos Sinaasappel’. Zelf vind ik het fantastisch dat Cupkes de kinderthee namen heeft gegeven die de fantasie van kinderen prikkelt. Dit heeft absoluut meegespeeld bij het feit dat mijn oudste nu wél thee wil drinken. Met haar drie jaar is het logisch dat roodkapje het meest tot haar verbeelding spreekt. De smaak? Simpel, volgens mijn dochter: ‘Hij is gewoon heel lekker zoet’. Fijn, want de thee bevat geen cafeïne, geen kunstmatige ingrediënten of toevoegingen en dus ook geen suiker! Rooibos is gewoon lekker zoet van zichzelf. De Rooibos sinaasappel thee vind ik zelf zeer verrassend, erg lekker met een zeer volle zachte smaak!

Hij is gewoon heel lekker zoet!

Máár niet alleen mijn kinderen mochten proeven, ook ik! Wat was ik blij met de Cupido thee die ik uiteraard met Valentijnsdag geproefd heb. Ik houd van kruidige theetjes en dit is er zeker eén van. Deze thee is een melange van rooibos, fruit en kruiden. Ook de Lemon Love thee mocht ik proeven. Zeker een aanrader voor moeders die af en toe hun rust verdienen. Deze wellness thee is niet alleen lekker, maar heeft ook nog eens een medicinale werking door het olijvenblad dat er aan toe is gevoegd.

Last but not least: Cupkes heeft niet alleen hele fijne theesoorten in hun assortiment, ze verkopen ook het prachtige Swan Lake servies. Ik was op slag verliefd. Als klein meisje heb ik vele jaren aan Klassiek Ballet gedaan, dus dat ik het Ballerina bord mocht ontvangen, was natuurlijk geweldig! Het roept niet alleen mooie herinneringen op, maar is ook te gek om te gebruiken tijdens een High Tea met je vriendinnen of kids.

Al met al ben ik ontzettend blij met de producten van Cupkes. Ze hebben me zeer positief verrast. Mijn dochters blijven om de thee vragen, wat inhoudt dat het een goede indruk heeft achtergelaten. Het bewijst maar weer dat als je hen ergens bewust bij betrekt, op hun eigen niveau, ze het veel sneller accepteren. De slogan ‘thee is de limonade van de toekomst’ kunnen wij dus beamen.

Ken jij de Kekke Kinderthee al?

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Cupkes

2 gedachten over “Limonade van de toekomst!

  1. Wat leuk! Waar koop je die thee? Zal ik dan eens kopen als de schatjes bij oma zijn. En dat servies! Echt iets voor jou! Vind ik ook leuk trouwens. Ook echt iets voor mij. 😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie