Geplaatst in Snailmail

Ik kreeg Paaspost!

Ik laat vaak zien wat ik zelf heb gemaakt, maar het leek me weleens leuk om eens te laten zien wat ik heb gekregen. Zo heb ik via een aantal snailmail groepen meegedaan aan een aantal Paasprojecten. Ik deed mee aan een Scavenger Hunt, maar ook twee leuke snailmail projecten.

Op Facebook ben ik lid van twee verschillende snailmailgroepen. Eerst waren dat er meer, maar aangezien ik het niet goed meer kon overzien, ben ik overgestapt op twee groepen. In deze groepen worden regelmatig leuke postprojecten georganiseerd. De komende tijd zal ik niet veel deelnemen hieraan, maar voor Pasen vond ik dit wel heel erg leuk.

IMG_1224

Zoals ik dinsdag al schreef (en liet zien) deed ik mee met een Scavenger Hunt, maar daarnaast heb ik ook meegedaan aan een project ‘zelfgemaakte Paaskaarten’ en twee ‘Snailmail Pasen’. Ik heb jullie al laten zien wat ik zelf heb verstuurd, maar nu laat ik graag zien wat voor leuke snailmail ik mocht ontvangen deze week.

Ik werd al helemaal vrolijk van de envelop waar de snailmail inzat. Vrolijk versierd met leuke Paastickers en een leuk plaatje met kuikentjes erop. Wat ik eruit haalde maakte me nog vrolijker. Een knalgeel lint trok mijn aandacht, ik houd van geel! En het past natuurlijk ook perfect bij Pasen en het voorjaar.

De maker had er leuke én lekkere goodies ingestopt. Zo zaten er heerlijke chocolaatjes en thee in. Verder leuke stickers, plaatjes en leuke hanger. Ik voel me altijd weer ontzettend verwend met zulke post. Zo leuk dat iemand tijd en aandacht speciaal voor jou vrijmaakt!

Volgende week laat ik je ook zien wat voor Scavenger Hunt ik kreeg. Daarnaast komt er ook een hele toffe winactie online. Wist je dat je nog t/m vanavond 20u mee kunt doen met de winacties van mijn blogverjaardag? Klik hier en doe gauw nog mee!

Heb jij Paaspost ontvangen?

Plaats een reactie